0
0


1275

impossible de retirer au guichet auto

3 Utilisateur désactivé
Le 17/05/2017
bonsoir

depuis ce WE
impossible de retirer au distributeur avec ma carte Payeer 

un membre a t'il le même souci ?

merci de votre réponse - jook -
Avatar anonyme
Le 18/05/2017
salut jook
regarde dans la rubrique "payeer : un processeur en ligne de qualite"
tu n'es pas seul
Avatar anonyme
Le 18/05/2017
re bonjour 
voila la reponse du service mastercard payeer en ce qui concerne mon bleme. esperant que ca repondre aux votres
bon ok c en anglais 

ticket 186280  has been Resolved with the following comment: Swathi Sharma :We, Wave Crest Holdings Limited, are the licensed issuer of your MyChoice Corporate prepaid card. The French government has implemented two decrees which may have an impact on your ability to use this card.
 
The full text of Decree No. 2016-1523
The full text of Decree No. 2016-1742 
 
In summary, these decrees require that all prepaid cards issued to individuals with registered addresses in France which (a) are reloadable, (b) allow for online spend, or (c) allow for cash access must be registered to a verified individual and cannot have a balance that exceeds EUR 10,000 at any time. Due to the characteristics of your card, these rules will apply to your account.
 
Therefore, effective 1st May 2017, if your identification documents have not been verified or your card balance exceeds EUR 10,000, your account will be moved into suspended status. If your account is moved into suspended status, you will not be able to add, spend or withdraw funds until the account has been verified. We recommend that active cardholders ensure that they are compliant with these new rules to avoid any disruption to their card functionality.
 
Non-Verified Cardholders Residing in France:
 
- If you are a non-verified cardholder residing in France, you must submit identity documents to maintain access to your funds. �Verification of your documents can take 5-10 business days . so please upload your documents as soon as possible to avoid any usage disruption.
 
Upload documents securely by logging onto w w w cardholderonline . com (je le met comme ca sinon c considere com spam) and clicking on "Upgrade Account". �Do not email your documents to us as this is not secure and will not be processed.
 
Verified Cardholders Residing in France:
 
- If you have already verified your identity, you do not need to do anything. However, be aware that you may not have a balance more than EUR 10,000. Please ensure that you manage your balance to avoid any issues accessing your funds.
 
Not Sure if you are Verified?
 
If you are unsure of your verification status, you can simply login to w w w cardholderonline . com If you see an option to "Upgrade Account" and the alert "Click here to upgrade your account to enjoy higher limits and access additional services.", then you are unverified. �If you do not see this, then you are already a verified cardholder and no further action is required to verify your account.
 
For further questions, please visit our FAQ page.
 
We thank you for your cooperation.

Sincerely,
Cardholder Support
3 Utilisateur désactivé
Le 18/05/2017
bonjour cowboy

ah oui j'ai lu,         nous sommes 2  à avoir ce souci   

je ne suis pas à mon 1er retrait Payeer  et,je n'ai eu jusqu'à cette fin de semaine dernière, aucun problème 

je te tiens informé pour la suite
à +
3 Utilisateur désactivé
Le 18/05/2017
re
je n'avais pas vu le message que tu as posté et reçu  du support mastercard payeer - sorry - 
je l'ai reçu aussi - j'en ai renvoyé un, ce matin, écrit différemment................à voir ce qui va être répondu 
3 Avatar de Edotensei
Le 20/05/2017
Salut;
as - tu vérifié ta carte en envoyant ta Pièce d'identité et une preuve d'adresse (Facture de Téléphone, ou eau etc...) ?
Si ce n'est pas le cas c'est normal; il boque la carte au bout de 2 à 3 semaines (vérification obligatoire)

pour savoir si ta carte est " Vérifié " : 
- tu cliques sur " MyCARDS "
- Puis juste à droite de ta CB il y aura ISSUED; VERIFIED; et ACTIVATED il doit y avoir un YES en vert avec un onglet coché...

Si ce n'est pas le cas; contact le support pour copie moi ce u'ils t'ont dit...

A dispo
16 Utilisateur désactivé
Le 21/05/2017
Dans le même cas que cowboybeebop et idem sur advcash pour les retraits : bizarre !!
3 Avatar de Edotensei
Le 21/05/2017
Tant que vos comptes ne sont pas vérifié...
Il bloque la carte au bout de 2 ou 3 semaines.

Il faut faire verifier le compte Piece d'identitité plus preuve de residence...

Voir messsage ci dessus.

AdvCash et Payeer OK pour moi rien à signaler.
16 Utilisateur désactivé
Le 22/05/2017
Mon compte est vérifié depuis bien longtemps Edotensei aussi bien sur Payeer que Advcash d'ailleurs
J'avais d'ailleurs pu faire des retraits l'année dernière sur Payeer
Donc là n'est pas le pb pour moi....................
3 Utilisateur désactivé
Le 22/05/2017
Edotensei

je suis en attente de vérif, Payeer me l'a confirmé

jook
Dernière édition par jook le 2017-05-22 à 09:16:52 (Edité 1 fois)
3 Utilisateur désactivé
Le 28/05/2017
bonjour

carte Payeer vérifiée et à nouveau réutilisable depuis samedi
Avatar anonyme
Le 05/06/2017
bonjour
tout comme toi Jook
verification terminée chez PAYEER et maintenant la carte fonctionne
apparament payeer bloque ma carte tant que les doc pour verif et approbation n'est pas faite
carte utilisable depuis hier
3 Utilisateur désactivé
Le 05/06/2017
et bien tant mieux cowboy,
et encore merci à Edo   



Forums » Forum Paiements en ligne » Forum Payeer

A Voir...

Skrill
Skrill

Curve
Curve

Etoro
Etoro

October
October

Binance
Binance